Eerste Jeugdtrofee Thibaut Van Roeyen

Jeugd tornooi voor jongens en meisjes U14 en U17

Zaterdag 4 oktober 2014

Gemeentelijke Sporthal, Fortlaan 10, 2070 Zwijndrecht.

De foto's van de podiumplaatsen staan on-line !

Dankzij de inspanningen van het organisatie comité, de medewerkers en alle deelnemende judoka's  zijn we er in geslaagd om een zeer mooi tornooi op de kalender te plaatsen.

DANK U !

Na afloop van het tornooi mochten we veel positieve feedback van deelnemers, toeschouwers en VJF officials ontvangen.

"Ik wil gewoon even bedanken voor de puike organisatie vandaag. Alle aanwezigen van onze club waren opgetogen over de zaal, de opwarmingsmat, het podium, de vele vrijwilligers en de ganse gang van zaken."

en

"Vlaamse Judofederatie : Schitterende eerste editie van de Jeugdtrofee Thibaut Van Roeyen. Goede voorbereiding, sterk organisatieteam, zeer knappe medailles en niets dan positieve reacties. Op naar de 2e editie en meer."

Reacties zoals deze worden ten zeerste geapprecieerd !!

Ons tornooi werd ook meteen, nog voor aanvang, geselecteerd als examen tornooi voor scheidsrechters.  Alle 5 de kandidaten zijn met glans geslaagd.

PROFICIAT !

Naast de mooie medailles ...

was er ook de prijzenpot t.w.v. € 500,00

1. Cheque t.w.v € 300,00 : JC Fudji Yama Boom/Schelle (links)

2. Cheque t.w.v. € 125,00 : Merksem Judoclub (midden)

3. Cheque t.w.v. € 75,00 : Judo Club Zwijndrecht vzw.  Als organiserende club heeft Judo Club Zwijndrecht zijn prijs afgestaan aan de volgende in de rangschikking Judo Club Arendonk (rechts).

Uitslagen

(Zie je niets hieronder, klik dan rechts bovenaan - witte pijl op zwarte achtergrond - om het originele pdf document te zien in apart venster).

Tornooi sponsors

Met dank aan :